Ο πολύχρωμος κόσμος της Ελένης

For English version click here: Eleni's colorful world.

Minaret
Από τότε που θυμάται τον εαυτό της η Ελένη ασχολείται με την τέχνη. Μικρή έπλαθε αντικείμενα με το ζυμάρι που έφτιαχνε η μητέρας της ενώ στο δημοτικό σχολείο ασχολήθηκε με την χαλκογραφία. Κατά την διάρκεια των σπουδών της στην Α.Σ.Κ.Τ. της Αθήνας παρακολούθησε μαθήματα χαρακτικής, σκηνογραφίας και φωτογραφίας.
Η Ελένη Πεχλιβάνη είναι ζωγράφος. Γεννήθηκε στην Γερμανία από Έλληνες γονείς αλλά μεγάλωσε στην Κομοτηνή. Ο κόσμος της Ελένης είναι πολύχρωμος, όπως και οι εμπειρίες της από τους τρείς διαφορετικούς πολιτισμούς στους οποίους αναπτύχθηκε ως εικαστικός και ως άνθρωπος. Τα έργα της είναι εκφραστές της αρμονικότητας που επιτυγχάνεται από την αποδοχή της ποικιλομορφίας, καθώς σε αυτά συνδυάζονται δημιουργικά διαφορετικά υλικά. Μπογιές, κλωστές ακόμη και άμμος συνεργάζονται επιτυχημένα δημιουργώντας μοτίβα που ευφραίνουν το μάτι και ταξιδεύουν το μυαλό.
Elephant
Η Ελένη εμπνέεται από την φύση, τα πλάσματα και τις μορφές της. Και αγαπάει πολύ τα παιδιά. Το 2010 ανέλαβε την οργάνωση του εικαστικού τμήματος για παιδιά ηλικίας 5-12 ετών στο Μουσείο Μπενάκη και το 2011 στο Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης.
Fish
Η ίδια λέει για το έργο της: "Ο εικαστικός μου κόσμος αποτελεί έναν τόπο αλλεπάλληλων συναντήσεων, όπου οι διακοσμητικές φόρμες και τα ποικίλματα της λαϊκής τέχνης δένονται με τις γωνιώδεις, λιτές γεωμετρικές φόρμες του μοντέρνου. Πηγή έμπνευσης μου είναι η ιδιαίτερη πατρίδα μου, η Κομοτηνή. Μια πόλη με πλούσια ανατολίτικα ερεθίσματα. Στα έργα μου αποτυπώνω την αίσθηση της διαφορετικότητας, της θρησκείας και της κουλτούρας των ανθρώπων που ζουν εκεί και παράγουν έναν ιδιαίτερο πολιτισμό. Με ενδιαφέρει μέσα από τα οπτικά μου βιώματα και τις παιδικές μου μνήμες να συλλέξω στοιχεία από αυτόν τον πολύχρωμο και πανέμορφο τόπο και να δημιουργήσω μέσα από τη ζωγραφική μου μια γέφυρα επικοινωνίας μεταξύ αυτής της διαφορετικότητας."
Από το 2009 μέχρι σήμερα η Ελένη έχει πραγματοποιήσει τρείς ατομικές εκθέσεις και έχει λάβει μέρος σε πολλές ομαδικές - θεματικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Περισσότερα έργα της Ελένης Πεχλιβάνη μπορείτε να απολαύσετε στο προσωπικό της ιστολόγιο.

Train

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου